Sposób załatwiania spraw

Sposób załatwiania spraw

Ewelina Franczuk

sekretarz szkoły, sekretariat uczniowski, obsługa kancelaryjna (budynek przy ul. Kościuszki 29; pokój nr 6, parter)

  • poniedziałek 7.30-15.30
  • wtorek 7.30-1530
  • środa 7.30-15.30
  • czwartek 7.30-15.30
  • piątek 7.30-15.30
  • kontakt:
    • Tel. 730007835
    • e-mail: sekretariat@spwegorzyno.pl

 

Jolanta Krzaczek, specjalista ds. płacowych:

sprawy kadrowe, płace, archiwum (budynek przy ul. Grunwaldzkiej 2;

pokój nr 2, parter)

  • poniedziałek 7.30 - 15.30
  • wtorek 7.30 - 15.30
  • środa 7.30 - 15.30
  • czwartek 7.30 - 15.30
  • piątek 7.30 - 15.30
  • kontakt: kontakt:
    • Tel. 730007685
    • e-mail: kadryiplace@spwegorzyno.pl

 

  • Justyna Jazłowiec, główna księgowa (budynek przy ul. Grunwaldzkiej 2pokój nr 10, parter )
  • poniedziałek 7.00 - 15.00
  • wtorek 7.00 - 15.00
  • środa 7.00 - 15.00
  • czwartek 7.00 - 15.00
  • piątek 7.00 - 15.00
  • kontakt: kontakt:
    • Tel. 730007698
    • e-mail: ksiegowosc@spwegorzyno.pl

  Korespondencję proszę kierować na adres:

Szkoła Podstawowa im. K. I. Gałczyńskiego w Węgorzynie

ul. Grunwaldzka 2
73-155 Węgorzyno


Organizacja przyjmowania skarg i wniosków:

Wszelka korespondencja mająca cechy wniosku lub skargi będzie podlegała postępowaniu wyjaśniającemu pod warunkiem spełniania wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

 

Regulamin organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Szkole Podstawowej im. K. I. Gałczyńskiego w Węgorzynie.

 


Korespondencja kierowana do Szkoły powinna zawierać co najmniej:

  • wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącej,
  • adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu i mieszkania),
  • przedmiot sprawy, której dotyczy.

Na korespondencję (także elektroniczną), która nie spełnia wymogów zawartych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego Szkoła nie odpowiada.


Dyrekcja szkoły przyjmuje interesantów codziennie w godz. 8.00-15.00.

Ewa Adamów - dyrektor szkoły:

ul. Kościuszki 29 - gabinet dyrektora szkoły (pokój nr 5, parter)


Barbara Krzęćko - wicedyrektor szkoły:

ul. Kościuszki 29 - gabinet wicedyrektora szkoły (pokój nr 7, parter)


Kamila Wilczyńska-Nachaj - wicedyrektor szkoły

ul. Grunwaldzka 2 - gabinet wicedyrektora szkoły (pokój nr 4, parter)


Tomasz Kamiński - kierownik świetlicy

ul. Grunwaldzka 2 – świetlica szkolna


Dorota Stankowska-Adamów - pedagog

ul. Kościuszki 29 - gabinet pedagoga (gabinet nr 45, piętro)


Małgorzata Deja - pedagog

ul. Grunwaldzka 2 – gabinet pedagoga (gabinet nr 13, parter)

ul. Kościuszki 29 - gabinet pedagoga (gabinet nr 45, piętro)


Ewa Dopierała - psycholog

ul. Grunwaldzka 2 - gabinet psychologa (gabinet nr 9, parter)

ul. Kościuszki 29 - gabinet psychologa (gabinet nr 10, parter)


Sylwia Waszczyk - logopeda

ul. Grunwaldzka 2 – gabinet logopedy (gabinet nr 43, piętro)


Z ocenami i frekwencją dziecka rodzice mogą się zapoznać:

  • poprzez e-Dziennik
  • podczas konsultacji

Konsultacje z nauczycielami możliwe są podczas zebrań i konsultacji dla rodziców zgodnie z kalendarzem lub po uprzednim umówieniu się z nauczycielem (np. poprzez dziennik elektroniczny).

Podczas zebrań:

  • Nauczyciele specjaliści (psycholog, pedagog, logopeda, terapeuci pedagogiczni) podczas zebrań dyżurują w godz. konsultacji w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 2, Kościuszki 29.
  • Logopeda dyżuruje przy ul. Grunwaldzkiej 2
  • Zebrania odbywają się w budynkach przy ul. Grunwaldzkiej 2 (oddziały przedszkolne, klasy 1-5 , Kościuszki 29l.  (klasy 6-8).

W czasie konsultacji:

  • Nauczyciele specjaliści (psycholog, pedagog, logopeda, terapeuci pedagogiczni) podczas konsultacji dyżurują w godz. w godz. konsultacji 
    w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 2, Kościuszki 29.
  • Nauczyciele przedmiotów niepełniący funkcji wychowawcy dyżurują w pokoju nauczycielskim.

 

Sprawy prowadzone przez szkołę:

Obowiązek szkolny:

  • Zapisy do szkoły (zapisu dokonują rodzice lub opiekunowie prawni
    w sekretariacie szkoły)
  • Ewidencja uczniów
  • Arkusze ocen i dzienniki

 

Sprawy administracyjne:

  • Zezwolenia i zwolnienia (indywidualny tok  lub program nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego – zgodnie z obowiązującymi przepisami na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych – wydaje dyrektor szkoły),
  • Wydawanie legitymacji szkolnych,
  • Wydawanie zaświadczeń,
  • Wydawanie duplikatów legitymacji szkolnych i świadectw,

 

Sprawy kadrowe:

  • Sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych

 

Sprawozdawczość:

  • Raporty
  • Sprawozdania

 

Archiwum:

  • Akta osobowe pracowników,
  • Arkusze ocen,
  • Dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
  • Dzienniki specjalistów,
  • Protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
  • Księgi zarządzeń dyrektora szkoły.

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 października 2020 17:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Regulski
Ilość wyświetleń: 221
04 października 2024 10:39 (Jarosław Regulski) - Zmiana treści zakładki.
04 października 2024 10:38 (Jarosław Regulski) - Zmiana treści zakładki.
29 września 2021 22:40 (Jarosław Regulski) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. K.I.Gałczyńskiego ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego.::Zarządzenie Nr 4b / 2016 Burmistrza Węgorzyna z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do szkół podstawowych znajduje się w aktualnościach::Dyrektor Szkoły Podstawowej im. K.I.Gałczyńskiego ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego.::Zarządzenie Nr 4b / 2016 Burmistrza Węgorzyna z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do szkół podstawowych znajduje się w aktualnościach::